Spectaculaire prijsverlagingen

bij Hengelsportvereniging ‘’Breukelen”.
  • HSV Breukelen verlaagt zijn contributie ingaande 2020
  • U bent al lid van HSV Breukelen ?
  • Voor 2020 kost uw VISpas 29.25 euro ! (was 34.25 euro)
  • Jeugd-VISpas 13.00 euro (was 18.00 euro)
  • Extra VISpas 9.50 euro (was 14.50 euro)
  • Leden die de acceptgiro gebruiken betalen 2.50 euro (ipv. 5.00 euro)
  • Nieuwe leden betalen eenmalig 5.00 euro inschrijfgeld.
  • Meld u nu aan voor 2020, dan heeft u de VISpas op tijd binnen.
  • Bel voor verdere informatie de ledenadministratie 0346566802.
  • Mailen kan ook hsvbreukelen@casema.nl

Hartelijk welkom op de website van hengelsportvereniging “Breukelen”
In de waterrijke omgeving van Breukelen is het vanzelfsprekend dat er een hengelsport vereniging is. Kort na de tweede wereldoorlog is onze vereniging opgericht. Voor een dorp als Breukelen is het een grote vereniging. Veel inwoners van Breukelen zijn lid van onze vereniging maar ook zeer veel sportvissers van buiten Breukelen zijn en blijven lid.

Voor de wedstrijdvissers wordt elk jaar een onderlinge viswedstrijd over twaalf zondagen uitgeschreven waarvan de negen beste geteld worden. Tevens een koppelwedstrijd over 6 avonden. De zomeravondcompetie genoemd. Voor de jeugd organiseert hengelsportvereniging Breukelen elk jaar een viswedstrijd op een woensdagmiddag.

Wat hebben we te bieden aan de sportvisser! Gelukkig heel veel viswater.

Kanalen en rivier(tjes) grote veenplassen en heel veel kreken ook wel trekgaten genoemd. In het bijzonder de Breukeleveense en Loosdrechtse Plassen. Recreatieplassen in de polders en mooie sloten.
Variëteit aan sportvissen maar natuurlijk ook veel andere recreatie in en rondom Breukelen.

Lid van de federatie Sportvisserij MidWest Nederland. Hierdoor mag men vissen in Holland, Utrecht Flevopolders en een groot stuk Gelderland. Tevens aangesloten bij “Sportvisserij Nederland” welk voordeel zich uit in de VISpas en de lijst van landelijke wateren die aangeeft waar men mag vissen in Nederland.

Zoals u ziet vismogelijkheden genoeg voor leden van HSV “Breukelen”

Lid worden kan! Aanmelden bij de secretaris of via de link op deze site.

D.Menke voorzitter HSV Breukelen