Voor de inwoners van Breukelen die graag een visje willen vangen.

Woensdag, 28 januari 2015

Om te mogen vissen in de sierwateren en sloten van Breukelen is een Schriftelijke Toestemming nodig.

Voor de inwoners van Breukelen die graag een visje willen vangen.
Om te mogen vissen in de sierwateren en sloten van Breukelen is een schriftelijke toestemming nodig.
Leden van de hengelsport vereniging Breukelen hebben deze toestemming.
Let op ! Ook kinderen moeten van de wet een schriftelijke toestemming hebben om te mogen vissen.
Simpel, lid worden van de hsv Breukelen!
U krijgt dan een Vispas waarmee u in vrijwel geheel Nederland mag vissen.
Wordt u of uw kind geen lid, dan kan er toch gevist worden in Breukelen (sierwateren).
Voor slechts 4,50 euro een heel jaar lang. Hoe kunnen kinderen en u aan een toestemming komen ?
Koop een schriftelijke toestemming voor 4,50 euro bij boekhandel van Kralingen, Herenstraat 4.
Het gehele jaar kan dan in Breukelen gevist worden zonder risico op een bekeuring van 140 euro.
Het bestuur van de hsv Breukelen wenst u veel visplezier aan het water in Breukelen.